پیامبرعاشق


تولدومرگ ،شریفترین جلوه های شهامتند.

دوست من! من وتوبازندگی بیگانه خواهیم ماند

وبایکدیگروهریک باخویشتن،

تاروزی که توسخن گویی ومن گوش فرادهم،

تاصدای توراصدای خودپندارم

وآنگاه که درمقابل توبایستم ،

گمان برم که دربرابرآینه ای ایستاده ام.

آنها به من می گویند:((اگرخودرابشناسی همه ی انسانها را خواهی شناخت.))

ومن می گویم :((تنها زمانی خودراخواهم شناخت که همه ی انسانهارابشناسم.))

اگربواقع چشمانت را بگشایی وبنگری ، چهره ی خویش را در همه ی چهره ها خواهی دید، واگرگوش سپاری وبشنوی صدای خویش را درهمه ی صداها خواهی شنید.

اگرتنهاآنچه را که روشنایی آشکارمی کندمی توانی ببینی وآنچه را تنها صدا اعلام می کند می توانی بشنوی ،پس،براستی،نه می بینی ونه می شنوی.

انسان دوتن است یکی بیدار درتاریکی ودیگری خواب درروشنایی.

اگرقلبت آتشفشانی است چگونه ازگلها انتظارداری که دردستهایت برویند؟



بخش دیگرازنوشته های پیامبرعاشق

نیمی ازآنچه که می گویم بی معنااست اما آن را میگویم تانیمه ی دگررادریابی .

انسان به سحرنتواند رسد مگر با گذارشب.


تنهاعشق ومرگ همه چیزرادگرگون می کند.


توشراب می نوشی شاید که مست شوی ومن شراب می نوشم شایدکه مرا ازمستی آن شراب دیگر هشیارکند.

آنگاه که جامم خالی است به خالی بودنش رضامی دهم اما آنگاه که جامم نیمه پراست ازنیمه پربودن آن رنجیده می شوم . 

سخاوت آن نیست که آنچه رابیش ازتومحتاجم برمن ببخشی بلکه سخاوت آن است که آنچه را خودبیش ازمن محتاجی برمن ببخشی.

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ق.ظ http://behzadh.tripod.com

سلام. وبلاگت خیلی قشنگه! اما سخت نگیر دوست من. به من هم یه سری بزن. خوسحال میشم به هم لینک بدیم. پیروز باشی. بای بای

علی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:22 ق.ظ http://yahoo-messenger.blogsky.com

سلام
جالب بود

پیش منم بیا


یا علی

هادی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ق.ظ http://shiz.blogsky.com

عسل دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام و درود به تو مهر بان زیبا و د لنشین بود اما من را دگرگون کرد

آشنای.......................................غریب دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری .خیلی زیباتر از قبل واقعا خوشحالم سعی کن جذابیت بیشتری به اون ببخشی نوشته های جدیدت بسیار بسیار زیباست ودلنشین وتاثیر گذار موفق باشید


آزیتا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ق.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
مرسی که هنوز فراموشم نکردی

آشنای ....................................غریب سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ

آشنای.......................................غریب سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام امروزم سر زدم هرروز بهتر از روز قبل میشه خیلی خوشحالم بیشتر روش کار کنی ی آهنگ نابم روش بذاراگه از خودت باشه خیلی بهتره امیدوارم همیشه موفق باشی وسلامت

مهسا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:52 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

سلام .. ممنون که به من سر زدی .. خوشحال شدم .. آره .. منظور من از عنوان وبلاگم همون کتاب صادق هدایت ... خیلی خوشحالم کردی .. ایشالا همیشه موفق و پیروز باشی .. بازم پیشم بیا دوست من ...

علی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ http://yahoo-messenger.blogsky.com

سلام
من منتظر آپدیتم ها ! ادامه بده...
اگه دوستی داری و میخوای رابطه ات روز به روز باهاش بهتر بشه شاید پست آخر منو دوست داشته باشی بخونی ...خوشحال میشم


یه دنیا عشق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ق.ظ

salam khobi?
kheyli neveshtat jaleb bod fekr nemikarda in ghadr khob benevisi
omidvaram ke hamisheh movafagh va piroz bashi
khahareto mahtab

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد