سیاوش شاعر

بیاییدکمی هم درمورد آقای سیاوش قمیشی صحبت کنیم.

خواننده ای با احساس ورنج کشیده من خودم یکی از طرفداران آقای قمیشی هستم شعرهایی که آقای قمیشی باصدای بسیارزیبایشان می خوانند شعرهایی بسیارزیبا و با مفهوم است شعرهایی که واقعا دل سنگ را بدرد میاره شعرهای آقای قمیشی هم آدم رو افسرده می کنه و هم می تونه به انسان روحیه بده ولی من رو افسرده کرد شعرهای آقای قمیشی مثل یک سکه می مونه که دو طرف داره یک طرف عشق ومحبت وعاطفه یک طرف غم واندوه و زجر بستگی داره شما چه دیدی نسبت بهش داشته باشید.

شعرهای سیاوش ارزش خاصی برای خودش داره شعرهایی که به زندگی همه انسانها مربوط
 می شه.

نظرات 2 + ارسال نظر
آزیتا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ http://www.azi.blogsky.com

منم دوستش دارم
بارون را دوست دارم هنوز...
وقتی بهش گوش میکنی بستگی داره آن موقع تو چه حالی باشی ولی من هر وقت غمگینم بهش گوش میکنم

مجید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ http://mrt.blogsky.com

خانوم آزیتا سیاوش معجزه است
واقعا نمونه است سیاوش سوزدل عجیبی داره
شعر بارونش کمی شادی توش داره اونم به خاطر آهنگشه ولی سیاوش همیشه یک غصه ای داره
موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد